Jotex presenterar höstens nyheter med Edvin Törnblom
2025-09-15 15:00

 

Välkommen till Jotex New in-butik – kurerad av programledaren och influeraren Edvin Törnblom. I sitt andra samarbete med heminredningsföretaget kliver Edvin in i rollen som pedantisk föreståndare för Jotex exklusiva butik.

I höst bjuder Jotex på nyheter som gör det enkelt att förvandla hemmet till ett happy place. Bland tillskotten finns allt från ett oemotståndligt körsbär och textilier med hög vill-ha-faktor till lekfulla figuriner och kaffekoppar i höstens färger. Små och stora detaljer som sätter stämningen i rummet. 

-Vår vision är att alla ska kunna göra stora förändringar i sitt hem med små medel, oavsett om det är genom nya möbler, en färgstark matta eller den perfekta vasen. Vårt sortiment har verkligen den förmågan, säger Jotex Creative Director Simon Schlüter.
 
Samarbetet med Edvin Törnblom inleddes i våras, då han bjöd in Jotex till sitt eget happy place – sovalkoven i hans lägenhet i Stockholm. Den här gången besökte Edvin i stället Jotex huvudkontor i Borås, där han presenterade höstens nyheter med humor, ASMR och stil. Produkter som inspirerar kunderna att skapa sina egna happy places, vare sig det handlar om att addera en iögonfallande figurin i bokhyllan, byta kuddar i soffan eller placera en fluffig fåtölj i sovrummet.

– Det är en fröjd att arbeta med Edvin. Han känns som en ”perfect match” för Jotex då vi mötes i en passion för glädje, lekfullhet och förändring. Vi blir alltid lika imponerade av hans professionella sätt och är så glada över att han genuint uppskattar våra produkter, säger Simon Schlüter.
 
Och även om just denna New in-butik inte finns att besöka i fysisk form, är den alltid öppen för alla dygnet runt på jotex.se.

 

För mer information kontakta:

Charlotte Ryding

+46 708 949492

[email protected]

 

Vid användning av bilder på Edvin Törnblom ange byline: Morgan Norman

Jotex är ett ledande varumärke inom heminredning i Norden och utvalda länder i Europa, med cirka 900 000 aktiva kunder och över 40 miljoner besökare under 2024. Med visionen att inspirera kunder att skapa mer personliga och vackra hem, erbjuder Jotex ett egendesignat sortiment som innefattar större delar av hemmet, både inomhus och utomhus. Ellos Group är en ledande nordisk shoppingdestination för heminredning och mode med onlinebutikerna Ellos, Jotex och Homeroom samt betalvarumärket Elpy. I nära relation med våra miljontals kunder utvecklar vi attraktiva och hållbara erbjudanden för kvinnan mitt i livet, hennes familj och hem. Med innovation, kreativitet och hållbarhet söker vi ständigt nya vägar i stort och smått, och alltid med kunden i fokus. Ellos Group, med huvudkontor i Borås, är verksamt i samtliga nordiska länder och på utvalda marknader i Europa. Ellos Group har ca 500 medarbetare och omsätter runt 3,3 miljarder SEK.