Stayhard presenterar vinterns festkampanj ”You're invited” frontad av fotbollsspelaren och stilikonen Jimmy Durmaz. Kampanjen lanseras på Stayhard.se den 6 december.
I kampanjen ”You're invited” som frontas av fotbollsspelaren Jimmy Durmaz inspirerar Stayhard till fest, både när det gäller stil och uttryck. Kampanjens namn syftar också på att nätbutiken inte differentierar sig utan välkomnar alla.
”Jimmy har ett stort intresse för mode och en personlig stil och värderingar som rimmar med oss på Stayhard. Han har en aktiv livsstil, gillar att ta hand om sig själv och framförallt vågar han gå sin egna väg och tar ställning genom sitt arbete med organisationen Locker room talk. Han är en inspiration för våra kunder både modemässigt och som förebild genom att våga stå upp för vad som är viktigt i samhället, säger Robert Axelsson, marknadschef på Stayhard.
Kampanjen är plåtad på hotell Grand Central i Stockholm och består av både film och kampanjbilder och kommer att gå live på Stayhard.se den 6e december.
För mer information kontakta Robert Axelsson, Marknadschef
Stayhard är Sveriges ledande modebutik på nätet för män, med över 250 varumärken i portföljen. Med fokus på enkelhet har Stayhard levererat manligt mode sedan 2005 med fokus på den moderna och urbana mannen. Oavsett tillfälle sätter Stayhard mannen i fokus och anpassar sortiment efter
livsstilsattribut och behov av allt från kläder, accessoarer, hudvård eller träning. Stayhard ingår sedan 2014 i Ellos Group.